Ho bi


Fotografija me privlači ali jednostavno nije uspijela prije doć na red. Nikad nije kasno da radimo ono što volimo. Novi izazovi, nove mogućnosti, nova učenja. Svjestan sam da želim i trebam učiti jer mi to pričinjava zadovoljstvo. Evo nekoliko razloga koji se navode kao karakteristike učenja značajne za ličnost: pojedinac postaje sve više onakav kakav bi želio biti, potpunije shvaća sebe i svoje osjećaje, počinje sebe drukčije gledati, na konstruktivan način mijenja sebe, postaje samopouzdaniji i sve više se sam usmjeruje, sve više prihvaća druge, za sebe bira ostvarive ciljeve, ponaša se zrelije, fleksibilniji je u opažanjima, postaje otvoreniji za događaje. Učenje je složeni psihički proces promjene ponašanja na osnovi usvojenog znanja i iskustva.
Učiti možemo na razne načine kaže se da čovjek uči dok je živ ali i na vlasitim greškama. Da ako ih uviđamo, ali ponekad ih nismo ni svjesni. U svakom slučaju potrebno nam je podučavanje, povratna informacija. U vremenu koje nas nemilo gazi otuđenjem i matrijalizmom sve manje je dobronamjernih savjeta, dijeljenja iskustva i razumjevanja. Međutim uz sve teškoće ništa me neće pokolebati u težnji da učim i da se mjenjam. Osoba koja ne teži ničemu sasvim će sigurno to i dobiti.