Perem ruke

Svas sam se usra, nešto delan pa kaj i uvik sve useren. Nac neki popizdiju a nekima se to pijaža jer se vidi da nešto radi a kad se radi onda se nešto i napravi pa kako bilo. Poša san oprat ruke... ma ca ruke, koliko san se usra poša san se celi oprat. Ugodno je kad se pereš ni te briga ca si usra prije bitno je da šporkec sa sebe spereš...
Pogej mislin se na aktualnu temu još noga puta nan ga je neki kušta u prostorni plan dok smo se mi okrićali ca mi je ucrtano vode ke su mi točkice nonde ki bi poša za tim. Onda su tako brucali godinamin jedni, drugi, treti... od viška glava ne boli, a neka neka stoji. Boje da je nutra. Sad kad je već godinamin nutra uvati ga je neki trest. Ni se nanki obazira na onu našu „stavite mi ga sprida manje trese“. A kako ga je neki dobro uvati trest kako je već dugo nutra pocelo je i bolit. Došlo je vo i do stručnih judi ki su rekli mi vam ne moremo niš. Ki ga je kušta neka ga i vadi. Mi ćemo reagirat samo ako bude štrapat okoliš. Pita se onih ca su bili tote ca je sad vo „a neznan ja ništa neki ga je kušta mi smo ga tote našli pa kad je već nutra moga bi bit od ke koristi mogli bi i mi tuda kuštivat na skosavicu“. Ovi iza kantuna govoriju „je i mi smo vidili došlo je do deri do kraja“. Do deri do kraja ajme majko zbužaćeju ga!!!
Naša narodna mudrost nam govori PONAVLJANJE JE MAJKA.... SEXA!