SIMBOLI

Budim se uz zvuk i slani miris paške bure... pomalo ga minja miris kuvane kafe... uputi san se na doručak.
Ca nisi moga spat noćas? Pita žena. Ma ne, objašnjavam joj, ovo kako ti pišem ovaj mali blogić u kome trenutno razmišljam „naglas“ o ovoj temi PAŠKOG SVETOG TROKUTA jednostavno mi ni dava mira. Poša san malo gedat taj trokut, njegova značenja, simbole... ah da simbole koje više zbog dominacije materijalnog niti ne vidimo odgovara žena. Poj vo govorit u zeca pa ćeju te držat za mujenoga. Ma ni me briga za onih u zeca. Ma misli sam kako je puno prepoznatljivih točkama svetog trokuta na pagu ti trokuti nisu jedino u Pag ima ih po celoj Hrvatskoj a i drujdi. Malo san geda ove karte, toponime iliti imena mista i govorin joj kako mi je u oko upala crikvica kod Mikule i kako sam pokušava nju dovest u neki odnos u tom trokutu... žena je pošla pogedat je se diga Ivan ki je noćas bi na maturalnu u Pagus. Tornala se iz njegove komore i pokazuje mi ca je sinoć dobi na lutriju...